Чому Клієнтам подобається ставити запитання в Аrchi-help

Деякі питання проектування можно вирішити, не вступаючи у складні і довготривалі відношення з проектувальниками. Часто немає необхідности замовляти повноцінний проект - це невиправдано дорого для вирішення тих завдань, які ставить перед собою власник житла.
![]() |
Наші Спеціалісти швидко і недорого запропонують оптимальні варіанти рішення різних завдань з проектування і дизайну. | |
![]() |
Ставлячи запитання у Сервісі, Клієнт може отримати пропозиції від різних Спеціалістів про вартість відповіді і обрати найвигіднішу. |

![]() |
Наші Клієнти можуть отримати кваліфіковану консультацію, не виходячи з дому. | |
![]() |
Взаємодія Спеціаліста і Клієнта відбувається оперативно, завдяки сервісним повідомленням, що надходять на е-mail Клієнта і Спеціалиста. | |
![]() |
Нашим Клієнтам надається особистий Кабінет у Сервісі: |
- у розділі «Баланс» - витрати Клієнта у Сервісі.
- у розділі «Персональні дані» - можливість змінити свій е-mail і пароль.
- у розділі «Зворотній зв'язок» - можливість зв'язатися з Адміністрацієй Сервісу.

![]() |
Всі Спеціалісти мають дипломи про відповідну освіту і великий досвід роботи у сфері проектування і дизайну. | |
![]() |
Клієнт оплачує роботу Спеціаліста тільки після публікації відповіді у Сервісі. | |
![]() |
Клієнт може на протязі 3х днів після публікації відповіді звернутися до Адміністрації зі скаргою на якість відповіді. | |
Якщо претензії будуть визнані обґрунтованими, то гроші повертаються Клієнту у повному обсязі. |
Увійдіть до системи